כל פתרונות ההצללה הזמינים

אמנם שיא עונת הקיץ כבר מאחורינו, אך באקלים הישראלי השמש היוקדת עשויה להוות גורם קושי ברוב ימי השנה. על מנת ליהנות מהחצר ולארח בנוחות גם בימי הצהריים החמים ביותר, נדרשים פתרונות הצללה מתקדמים ומגוונים שיספקו לך נוחות ובטיחות מפני אורה המסנוור של השמש ונזקיה. בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים, יוכלו לייעד עבורך פתרונות מתקדמים ואיכותיים. אלו כמה מפתרונות ההצללה המובילים כיום –

סככות

בניית סככה עשויה להיות פתרון איכותי להצלת גינות ושטחים פתוחים אחרים. סככה יכולה להגיע במגוון צורות ובמגוון חומרי גלם בהתאם לצרכיך ולקו העיצובי שבחרת לשטחי החוץ בביתך. לרוב מיוצרות הסככות מבד או מניילון ובמקרים רבים ניתן לגלול אותן לפי הצורך. הסככות מספקות צל גם לחזיתות בניינים ומונעות מחום רב לחדור אליהם.

פרגולה

מדובר באחד מפתרונות ההצללה הנפוצים ביותר. הפרגולה היא למעשה תוספת מבנית לביתך שניתן לייצר מעץ, ממתכת ואפילו כתוספת בנייה המחוברת למבנה ביתך. היא מספקת צל לשטחים נרחבים ואפשרויות העיצוב שלהן נרחבות ומתקדמות מאוד. הן יכולות לשמש כפריט עיצובי מרשים מאוד בחצר שלך עם גימור ברמה גבוהה ומראה יוקרתי. חשוב לציין כי כיום בנייה של פרגולה נחשבת כתוספת בנייה לכל דבר ועניין ודורשת טופס 4. גם לפרגולות קיימים כיום פתרונות פתיחה וסגירה מתקדמים על ידי מנוע חשמלי ואפילו שליטה מרחוק וכמו כן פתרונות תאורה מובנים בשליטה מרבית. במובן הזה, פרגולה היא חלק מפתרונות ההצללה המתקדמים לבית החכם שלך.

רשתות הצללה

רשתות הצללה או מפרשי צל, נעשו גם הם בשנים האחרונות לאחד מהפתרונות הפופולריים והיעילים ביותר. הבדים הרחבים והאווריריים מאפשרים ליהנות מהצללה קרירה ונעימה מבלי תחושת ה”חנק” שנוצרך מבד אטום או מחומרים מוצקים יותר. כיום ניתן לראות אותם במתחמים ציבוריים רבים, במיוחד אלו המיועדים למשפחות כמו גני שעשועים, פארקים ציבוריים, גני אירועים וחצרות של מוסדות חינוך. המתקן קל מאוד להרכבה ולפירוק וניתן לשנעו בקלות על פי הצורך ולייעדו למיקומים שונים ובזוויות שונות.

יריעות גידור

להצללה ולמטרות בטיחות כמו גידור בריכות או תחימת אזורי גינון, יריעות PVC או פח מגולוון יכולים לספק פתרון זול, נוח, גמיש ובטוח.

חיפוי קרקע

כאשר אנו חושבים על פתרונות הצללה, אנו חושבים בעיקר על הצללה לצרכי בני אדם. למעשה, פתרונות הצללה עשויים להיות נחוצים מאוד גם עבור הצומח בגינה שלך. על מנת לשמור על ערוגות הגינה שלך משגשגות, חשוב להגן על הקרקע מהשמש הישראלית החמה המייבשת את האדמה ומדלדלת את החומר האורגני שבה. על ידי שימוש בחומר איכותי לחיפוי הקרקע כמו אבני טוף, חיפוי אורגני כמו רסק יער או שבבי עץ איכותיים, גזם וחיפוי ירוק, יספקו בידוד של האדמה מהשמש היוקדת ובנוסף ישמשו כחומר אורגני נוסף שבסופו של דבר יתפרק אל האדמה ויזין אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *