גרנד פפראצי: 30 “מורן אטיאסיות” יוצבו בגרנד קניון בחיפה

כ – 30 דמויות של הכוכבת הבינלאומית מורן אטיאס, יוצבו בשבוע שעבר בגרנד קניון בחיפה, במסגרת קמפיין “גרנד פפראצי”, שייערך באמצעות משרד הפרסום שפי. מדובר בקמפיין שנועד למנף את הפייסבוק של הגרנד קניון. במסגרת זו יוצבו 30 דמויות של פרזנטורית הקניון, מורן אטיאס, ב – 30 מצבים שונים: מורן אטיאס בקניות, שותה קפה, עולה בדרגנועים, מתאמנת בחדר כושר, אוכלת במסעדה, מורן מריחה בושם, יוצאת לבלות וכו’.

logo-grand-kenyon

על כל אחת מהדמויות תלויה הזמנה לבאי הקניון להצטלם עם “מורן אטיאס”. המצטלמים מעלים את התמונות לפייסבוק של הגרנד קניון וזוכים במגוון רחב של פרסים, בשווי 1,500₪. הקמפיין ילווה בפעילות בפייסבוק, באינטרנט, באתר הגרנד ובמודעות.

לדברי ישראל סביון, מנכ”ל הגרנד קניון: “”הגרנד קניון הפך עם השנים למותג בקרב הקהל הצפוני, שכולל את חיפה, הקריות והעמקים. כחלק מאסטרטגיית שיווק רחבה, עלה צורך לבחור בפרזנטורית שתייצג אותו ותעלה בקנה אחד עם ערכיו. הגרנד קניון כמו גם מורן אטיאס נתפסים כמותגים מובילים, חיפאים ולשניהם ניחוח חו”ל”. לדבריו: “הצבת דמות הפריזנטורית ,מורן אטיאס, במצבים שונים בקניון, משלבת את דמותה באופן טבעי בסצנת הקניון היומיומית ומחזקת את החיבור בין הפרזנטורית למותג. הקריאה לקהל להצטלם עימה יוצר דיאלוג אינטראקטיבי, פעיל ומעניין עם באי הקניון”.

ה”גרנד קניון” בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ”ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ”ר. הקניון כולל למעלה מ- 200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.

מורן אטיאס בקמפיין לגרנד קניון חיפה

מורן אטיאס בקמפיין לגרנד קניון חיפה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *