עץ החייים בתכשיטי קבלה

מדונה או אסתר בשמה החדש הגיע לא מזמן לישראל והפופולאריות של הקבלה אולי בשיאה. גם תכשיטי קבלה תפצו תאוצה וכיום רבים מאוהבי התכשיטים פונים דווקא לתכשיטי קבלה. מדונה הגדילה לעשות וקנתה תכשיטי קבלה שאחד מהם הוא עץ החיים – התכשיט היקר ביותר שנמכר אי פעם בקטגוריה זו.
תכשיטי קבלה
תכשיטי קבלה מגיעים בעיצובים רבים ועשויים ממתכות שונות שמשולבים בתוכם סימנים מתורת הקבלה. צירופים אלה יכולים להיות שילוב של אותיות, משפטים שלהם סגולות מזל ומרפא. תכשיטי קבלה עשויים לרוב משילוב של מספר מתכות ביחד: עופרת, בדיל, כסף וזהב. על פי הרמב”ם שילוב זה עשוי להביא מזל טוב לעונד תכשיט שעשוי ממתכות אלו.

מהו עץ החיים?

סמל עץ החיים לו עיצובים רבים בתכשיטי בעל חשיבות מיוחדת בתורת הקבלה. במסורת היהודית עץ החיים מייצג את הבריאה. עץ החיים מתאר ומשקף את כל צורות החיים. העץ מורכב מ-10 מרכזים של אנרגיה ו-22 צינורות המעבירים אנרגיה. עץ החיים משקף ומתאר את הצומח, הדום, החי ואת המדבר.
העץ מתאר 32 צורות של אינטליגנציה ב-4 רבדים שונים: שכלי, גופני, רגשי ורוחני. ידע על רובד אחד ישפוך אור על רבדים אחרים ודרך מידע זה יש את היכולת למצוא חסימות באינטליגנציה. חסימה אחת תוביל להרחבה של מרכז מרכזי אנרגיה מעל לחסימה אחרת ותגרום לצמצום היכולת של מרכזי האנרגיה מתחת לחסימה. מצב זה של חוסר איזון בשל צמצום או הרחבה של היכולת הינו מצב לא טבעי והשאיפה היא להגיע לאיזון בין אלה. בכדי להיות בריא ומאוזן יש לקבל פידבק מארבעת הרבדים הנבדקים לאבחן ולטפל במטרה להגיע לאיזון . באמצעות עץ החיים ניתן להגיע אל הרובד הלא ידוע.
הקליקו על הקישור אם אתם מעוניינים בעוד פרטים אודות מיסטיקה יהודית וקבלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *