המדריך לבחירת מיקסר ביתי

מכירים בית שאין בו מיקסר? תפנו אותו אלינו. כיום אין בית שאין בו מיקסר, גם אם לא חדיש ומודרני במיוחד. אנחנו מכינים איתם עוגות, לשים בצק, מקציפים ביצים ויש מיקסרים שגם טוחנים בשר. ההבדלים בין המיקסרים השונים שיש בשוק נעוצים בפרמטרים שונים כמו מהירות, קיבולת ועוצמה, דברים שללא ספק משפיעים על התוצאה – לא כל מיקסר מתאים לכל עבודה. רגע לפני שאתם קונים מיקסר חדש, הנה מדריך שיעזור לכם לעשות בחירה שתוכיח את עצמה.

מהו ההבדל בין מיקסר ידני לחשמלי?

נתחיל מהבסיס – מיקסר ידני הוא מיקסר המופעל באמצעות היד, למשל על ידי סיבוב של ידית שמסובבת את הלהב, או לחלופין בתצורה של טעינה. לאחר שהמיקסר הוטען, ניתן ללחוץ על כפתור שמבצע את הפעולה הרצויה. מיקסר חשמלי לעומת זאת הוא מיקסר שזקוק לחיבור חשמל ישיר כדי לעבוד, ולכן מתאים לעבודה באזור הצמוד למקור חשמל.

טיפים ועצות כיצד לבחור מיקסר

  • מהירות – ככל שיש יותר דרגות מהירות במיקסר שלכם, כך השליטה והדיוק טובים יותר. ישנם מיקסרים המציעים 6 מהירויות ויש כאלה שמציעים אפילו 10. אם מדובר במיקסר לעבודה ביתית, 6 דרגות מהירות בהחלט יספיקו.
  • עוצמה – עוצמת המנוע נכתבת בחלק מהמותגים ככ”ס (כח סוס) ובחלק כוואט. אם אתם מתכננים ללוש כמויות גדולות של בצק ו/או בצדק כבד כדוגמת בצק שמרים, כדאי לבחור להעדיף מיקסר עם עוצמה גבוהה.
  • נוחות תפעול – נוחות תפעול היא עניין אינדיווידואלי, ותלויה לא מעט בנתונים האישיים שלכם כדוגמת גודל כף היד והגובה שלכם לעומת גובהו של השיש. עם זאת, כדאי לבחור במיקסר קל משקל, מובן להפעלה עם כפתורים במקום נגיש, שלא תצטרכו ללמוד הנדסת מכונות כדי לדעת להבין כיצד להשתמש בו.
  • אביזרים נלווים – את חלק מהמיקסרים אתם יכולים לשדרג עם מטחנת בשר, מרדד פסטה, מכשיר להכנת גלידה. אתם לא בהכרח צריכים לרכוש שדרוגים אלה מראש, אך כן כדאי שהמיקסר שלכם יוכל, לפחות, לקבל אליו את השדרוגים כשתרצו.
  • קיבולת – קיבולת המיקסר תשפיע על כמה בצק תוכלו ללוש בקערה. עבור מרבית האנשים שמשתמשים במיקסר לצרכים ביתיים, קיבולת ממוצעת תספיק. אם אתם מכינים בצק להפרשת חלה לעיתים קרובות או מכינים כמות גדולה של עוגות בסופי שבוע, למשל – תצטרכו קיבולת גדולה.
  • עיצוב – אם גם אתם אוהבים שכלי הבישול המיוחדים שלכם חשופים על השיש, אז בוודאי גם למיקסר יהיה מקום של כבוד. במקרה כזה, לא יזיק לבחור מיקסר המתאים בצבעים שלו לשיש, לקיר המטבח או לכלים אחרים, כדי ליצור הרמוניה נעימה

בחירה מבין הסוגים הקיימים

סוגי המיקסרים השונים נבדלים זה מזה בעיקר בשלושה פרמטרים: מה הם יכולים לערבל, כמה הם יכולים לערבל ובאיזו מהירות. ככל שאתם מרבים להשתמש במיקסר ובכמות בצק גדולה – כך מומלץ לבחור בסוג מיקסר עוצמתי וגדול. אם אתם אנשים של מיקסר אחת לשבוע במקרה הטוב, וגם זה עבור הקצפת ביצים או בצק חלה רך – מיקסר ביתי ממוצע בהחלט יעשה עבורכם את העבודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *