קר וגשום – 6 תוכניות וסדרות ילדים לצפייה בימי החורף

מכירים את זה שבחוץ גשום וסוער, ובבית אפילו עוד יותר? הילדים מחפשים עיסוק ומשתעממים בקלות, ואתם מוצאים עצמכם מקווים ליום שמשי רק כדי שיוכלו לצאת לשחק בחוץ. זה הזמן להכיר להם סדרות ילדים ונוער מרתקות ומעניינות שיכולות למלא להם שעות רבות של הנאה. בואו להכיר 6 תוכניות וסדרות לילדים לצפייה בימי החורף.

רגע, מסכים? שוב?

גאליס

גאליס היא סדרת נעורים ישראלית שהחלה להיות משודרת בשנת 2012 והסתיימה בשנת 2016. על הצלחתה הרבה יעידו 7 עונות עם 213 פרקים. הסדרה עוסקת במחנה קיץ ששמו “גאליס” ומציגה את ההרפתקאות של החניכים במחנה. סדרה שתתאים לילדים ונערים בגלל יכולת ההזדהות – ילדים אמיתיים בתרחישים אמיתיים. הסדרה אידיאלית לילדים בגילאי 8-16, אבל לא נתפלא אם גם בני יהנו ממנה מאוד.

הבנים והבנות

הבנים והבנות היא תוכנית מציאות, ממש כמו ריאליטי לילדים, והיא החלה להיות משודרת בשנת 2013. בתוכניתה בנים והבנות מתחרים זה בזה ב-2 קבוצות. המשימות מתקיימות בווילה, בדרך כלל בבריכת השחייה, והקבוצה שהשיגה הכי פחות נקודות מועמדת להדחה. הסדרה מזכירה תוכניות ריאליטי מותחות כמו הישרדות, אך מיועדת בתכניה לבני נוער ולכן מאוד אהובה. היא מתאימה לילדים בגיל 12 ומעלה.

השמיניה

השמיניה היא סדרת טלוויזיה מהאהובות ביותר, ששודרה משך זמן רב בין השנים 2005 לשנת 2014. הסדרה היא סדרת מדע בדיוני ולכן מצליחה לרתק את עולמם של בני הנוער, למשל כששני תאומים בני 10 נכנסים למכונת זמן ויוצאים ממנה כשהם בני 15. הסדרה מתאימה במיוחד לבני 12 ומעלה וכוללת 5 עונות מרתקות.

קוקומלון

אם אתם מחפשים סדרה ברמה בינלאומית, אז התשובה היא קוקומלון. זוהי סדרה שהצליחה לצבור למעלה מ-100 מיליארד צפיות בשנה ביוטיווב ועוד עשרות מיליוני מנויים. מדובר בלהיט לגיל הרך – בובות דמויות אדם שמנסות ללמד את הילדים לבצע פעולות יום-יומיות ואוניברסליות כמו אכילה של ירקות, הכנה לפני ששוכבים לישון ועוד. מדובר בסדרה חינוכית ומלמדת מאוד שמתאימה במיוחד לילדים בגילאי 1-4.

הילדים מגבעת נפוליאון

סדרת דרמה ששודרה בשנת 2001 ועד לשנת 2004, ועוקבת אחר קבוצת בני נוער שמתכנסת בגבעת נפוליאון ברמת גן כדי לפתור פשעים ותעלומות. סדרה מרתקת ומתאימה מאוד לילדים ונערים, דווקא בגלל הסקרנות הטבעית הרבה והרצון “להציל את העולם”. בין השחקנים בסדרה נמצא יון תומרקין, שעשה את פריצתו בסדרה זו. מומלץ לצפייה מגיל 8.

פוקימון

הסדרה פוקימון מתמקדת בילד בן 10 בשם אש קטצ’אם שרוצה להפוך להיות מאמן הפוקימונים הגדול בעולם. בדרך הוא פוגש חברים חדשים שמחזיקים בפוקימונים, והם מנהלים קרבות פוקימונים כמעט בכל הזדמנות. זוהי אחת הסדרות הנצפות ביותר, שקדם לה משחק וידאו ויצאו במקביל לה סדרות של קלפים. הסדרה מתאימה לילדים בגיל 6 ומעלה, ואולי אף לפני כן אם ילדכם ימצא עניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *