מקרר 1.20, למה כדאי לרכוש מקררים רחבים?

מקרר הוא מכשיר חשוב בכל מטבח. זה עוזר לך לשמור על החמאה בטמפרטורה הנכונה, זה מקרר בצורה מושלמת בקבוק של היין הלבן האהוב עליך והופך את הירקות שלך לטריים ופריכים לתקופה ארוכה יותר. חשבת על מקרר גדול יותר? אנחנו יכולים לתת לך לפחות חמש סיבות מדוע מקרר גדול יותר הוא רעיון מבריק.

 

גדלי מקררים סטנדרטיים דומים בכל משקי הבית במטבח בעולם. עם זאת, לפני שאתה קונה מקרר  1.20 חדש, תצטרך להתייחס לכמה פרטים מרכזיים. תצטרך גם ליישם את מידות המקרר הסטנדרטיות על חלל המטבח שלך.

 

מכיוון שגודל המקרר יהיה שונה בין הדגמים והמותגים, עדיין כדאי לדעת למדוד מקרר ולמדוד בקפידה את שטח המטבח שלכם, גם אם אתם מכירים את מידות המקרר הסטנדרטיות. לדעת את הגובה הסטנדרטי של מקרר, אחרי הכל, לא בהכרח יגיד לך אם המקרר שאתה רוצה גבוה מדי עבור החלל שלך. בעזרת סרט מדידות וכלי מדידה אחרים לפי הצורך, התחל לבדוק את מידות השטח שיש לך לרכישת מקרר.

 

הנה 5 סיבות מדוע כדאי לך לרכוש מקרר 1.20

 

  1. 1. אוכל לזמן ממושך יותר. כדי להפחית את תדירות הביקורים שלך בסופרמרקט הקרוב, מקרר גדול יותר הוא הפתרון הנכון. יכול לקרות בקלות שהביקורים השבועיים שלך בחנות יהפכו לביקורים פעם בשבועיים. עכשיו, אתה יכול להקדיש את הזמן הנוסף לתחביבים שלך או הקרובים ביותר שלך.

 

  1. 2. ארגון טוב יותר ופחות בזבוז מזון. מחקרים מראים שהרבה מזון מבוזבז פשוט כי הוא נשכח איפשהו במקרר מאחורי פריטי מזון אחרים. מקרר גדול יותר יאפשר לכם לארגן את תכולתו ולספק סקירה טובה יותר עליהם, כך שתמיד תדעו מה יש במלאי.

 

  1. יותר מקום להכנת ארוחה. במהלך ימי חול עמוסים, ארוחה מוכנה היא דבר יקר. מקרר גדול מאפשר לך לאחסן בבטחה ארוחות ליום או יומיים.

 

  1. מקפיא גדול יותר. מקרר גדול יותר פירושו בדרך כלל גם מקפיא גדול יותר. אפשר לבשל כמות גדולה של תבשיל, להכין לזניה לקהל או לאפות פשטידה בכמויות גדולות להקפאה ולקבל ארוחה מוכנה. תמיד טוב שיהיה לך אוכל נוסף מוכן אם אין לך הרבה זמן להכנת ארוחה.

 

  1. אלוף המפגשים המשפחתיים. אם אתה זה שתמיד מארח את כל האירועים לחברים ובני משפחה, המקרר שלך בטוח מתפוצץ כרגע. אם היה לכם מקרר גדול יותר, הייתם רגועים יותר בזמן קניות כל המרכיבים הדרושים והכנת מעדנים לעל האש עם חברים או משפחה בביתכם.

לסיכום

מקררי 1.20 רחבים במיוחד ויראו מעולה במטבח שלכם, אלו מקררים שימשכו אליהם את תשומת הלב בפינת האוכל המשפחתית שלכם, אם יש לכם מספיק מקום במטבח לרכישת מקרר 1.20, אנו ממליצים בחום על מקרר זה, שכן הוא לא רק מקרר אלא גם פריט אופנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *