מקרר אינטגרלי מומלץ

לעתים נדירות אנו רוצים שהמקרר יהיה מוקד המשיכה במטבח שלנו, אבל אפילו המקררים הנראים ביותר יכולים להתבלט ולהרוס את המראה היעיל של ארונות מצוידים להפליא. כאן אולי כדאי לשקול מקרר משולב: הטוב שבהם משלבים יעילות אנרגטית מהשורה הראשונה וקירור מאוזן לחלוטין עם עיצוב שנעלם מאחורי דלת ארון מצוידת.

עם זאת, מעבר למקרר משולב זו לא החלטה שיש להקל בה ראש. כדאי לשקול את זה בעת תכנון מחדש של המטבח שלך מכיוון שתצטרך לשלב אותו בפריסה וכן להזמין דלת נוספת וידית לחזית. בנוסף, אם אתה בוחר במקרר משולב בניגוד למקרר עם מקפיא, תצטרך לשקול אם אתה צריך גם מקפיא משולב נפרד, או אולי לבחור במקפיא חזה בחדר השירות או במוסך במקום.

איזה סוג של מקרר אינטגרלי כדאי לי לקנות?

אם אתם שואלים את עצמכם על מקרר אינטגרלי מומלץ אז מקררים משולבים מגיעים בגדלים וסגנונות שונים. אתה יכול לבחור בין דגמי מקרר מתחת לדלפק, בגובה בינוני, בגובה מלא או במגירות, ואיזה סוג תבחר יהיה תלוי באיזה מקום יש לך והאם אתה מחליף מקרר קיים או מעצב מחדש את המטבח שלך.

ברור שדגמים מתחת לדלפק תופסים הכי פחות מקום והם שימושיים אם אתה צריך למקסם את כמות שטח הדלפק שיש לך. אם הקיבולת היא המפתח, כמו למשקי בית גדולים יותר, אז זה חיוני שאתה מתכנן להכיל מקרר בגובה בינוני או מלא. מקררי מגירות יכולים להוות תוספת טובה למקרר משולב סטנדרטי, המספקים אחסון גישה מהירה במיוחד למקרה שתזדקקו לו.

איך אני בודק איזה קיבולת של מקרר אני צריך?

הנפח הפנימי של מקרר נמדד בליטרים, אבל כמעט אף אחד לא יודע כמה שטח מקרר הוא צריך בליטרים. כמדריך גס, 100 ליטר שווים בערך לחמש שקיות של קניות מזון, וזה שוב לא כל כך משמעותי.

המקום שבו המדידה אכן מועילה הוא ברגע שאתה יודע את הגודל החיצוני של המקרר שאתה קונה. לאחר שצמצמת מבחר שיושב בטווח המחירים שלך, תוכל להשתמש במדידות הקיבולת של הדגמים המתאימים בליטרים כדי להבין למי יש הכי הרבה מקום פנימי.

האם הפריסה הפנימית משנה?

כן, מאוד. חיוני לחשוב כיצד אתם מתכננים להשתמש בחלל בתוך המקרר. זו ההזדמנות שלך לוודא שהמדפים ו/או האחסון גמישים מספיק כדי להכיל את סוג המזון שאתה אוכל, בין אם זה בשר גדול, מלאי ענק של ירקות או בקבוקים קטנים וצנצנות. חשבו אם אתם רוצים תוספות כמו מתלה בקבוקים, או יותר ממגירת פריך אחת לפירות וירקות.

Hotpoint HSZ18011UK: המקרר הגבוה המשולב הטוב ביותר עם תא קרח

אם אתה צריך מקרר גבוה כדי למקסם את אחסון המזון הצונן שלך אבל אתה עדיין רוצה שיהיה לך כמה מזונות קפואים בהישג יד, המקרר הגבוה הזה עם קופסת קרח של 30 ליטר בחלק העליון צריך להתאים לחשבון. ארגז הקרח אומר שאתה יכול לשמור את גיגית הגלידה האהובה עליך או שקית צ’יפס קפוא בהישג יד, והיא מועילה במיוחד אם אין לך מקפיא במטבח. עם זאת, חלק מהמשתמשים מציינים שקופסת הקרח יכולה להיות מסובכת לסגירה.

לסיכום המאמר

זהו מקרר במחיר סביר המצויד בטכנולוגיית הפשרה אוטומטית, תוספת מבורכת שמשמעותה שיהיה קל יותר לתחזוק אותו, אך למרבה האכזבה אין אזהרת דלת פתוחה או התראה שתזהיר אותך אם הטמפרטורה עולה גבוה מדי.

שתי מגירות פריך הסלטים והירקות הגדולות צריכות לספק מספיק אחסון לחמישה ביום שלך, אפילו למשפחה גדולה, וחמשת המדפים המתכווננים, חמש מדפי האחסון בדלתות ומתלה הבקבוקים נותנים שפע של אפשרויות להגדיר את החלל לפגוש. הצרכים שלך.

מפרט מפתח – מידות: 177.1 x 54.0 x 54.5 ס”מ (HWD); תכולה: 262 + 30 ליטר; דירוג אנרגיה: F; אזהרת טמפרטורה: לא; אזהרת דלת פתוחה: לא; ציר דלת: ימינה; הפיך: כן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *