מעיל סופטשל מומלץ – דגמי הסופטשל המומלצים ביותר.

ז’קט הסופטשל יכול להיות הפריט הרב-תכליתי ביותר בארון הבגדים שלך, הסופטשל הוא המעיל היומיומי, מעיל ההליכה ליציאה עם הכלב, מעיל לטיול על הר גבוה וגם מעיל ההליכה למרחקים ארוכים. למרות שהם מציעים מספר יתרונות שימושיים, אחד המאפיינים המגדירים של ז’קט softshell הוא שהם פשוט, ובכן, נוחים. בדקנו מגוון רחב של מעילים המכסים את כל הפעילויות והצרכים.

Arc’teryx Gamma LT Hoody

ה-Arc’teryx Gamma LT נשאר בעל ביצועים מובילים בקטגוריה זו, והוא מעיל סופטשל מומלץ בחום עם השבחים הגבוהים ביותר שלנו. הז’קט הזה הוא כל מה שאתה רוצה בבגד שמיועד לפעילות בהרים ובמקביל גם מעוצב מספיק לשימוש בסביבות מזדמנות. הוא מתאים היטב הודות לפנלים המותאמים במומחיות, נע עם הגוף שלך במהלך הפעילות האירובית ביותר, ונושם היטב הודות לבד softshell לא מרופד ומנדף.

בגדי Arc’teryx ידועים כבעלי יצירה מומחית, וה-Gamma LT אינו יוצא מן הכלל. תכונות מסוימות, כגון חפתים מתכווננים, יעשו את זה אפילו טוב יותר, אבל אנחנו עדיין ממליצים על זה כאחת ה-softshells הטובות ביותר שאתה יכול לקנות.

Outdoor Research Ferrosi Hoodie

ה-Outdoor Research Ferrosi Hoodie הוא עסקה נהדרת. מעיל softshell זה קל משקל מספיק כדי להיות מושלם עבור רכיבה על אופניים, טיפוס צוקים וטיולים, אך עדיין עמיד מספיק כדי לספק הגנה ועמידות בפני שחיקה מהשטח והסביבה. עם מכסה מנוע תואם קסדה וגזרה בשפע, ז’קט זה מאפשר גם שכבות מתחת, מה שהרבה אפשרויות קלות קלות אחרות אינן מאפשרות.

למרות שאינו עמיד ביותר למזג האוויר, ה-Ferrosi מספק הגנה מצוינת לשלוש עונות מפני משקעים ורוחות קלות, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור תרמילאים, טיפוס אלפיני ואופני הרים. מרכיב עיקרי בקטגוריית ה-softshell, זוהי אחת העסקאות הטובות ביותר שתוכלו למצוא.

Marmot ROM 2.0

ה-Marmot ROM 2.0 הוא אחד מהמעילים האהובים עלינו לטיפוס אתלטי ולעיסוקי סקי. היצירה המותאמת היטב מאפשרת ללבוש שכבות בסיס מתחת, אך היא עדיין מעוצבת מספיק כדי להיחשב להתאמה אתלטית. באמצעות בד חדש יותר של Gore-Tex Infinium Windstopper השופך ביעילות משקעים קלים וחוסם רוח, המעיל המעודכן הזה גם נושם בצורה יוצאת דופן, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת לפריצת שביל בקצב מהיר.

ה-ROM 2.0 כולל מכסה מנוע כוונון יחיד, חפתים בשורש כף היד והרבה כיסים להחזיק מוטות או כפפות נוספות – או סתם כדי להיפתח ולהוריד קצת חום. למרות מכסה המנוע מעט הדוק, הוא הצליח כל כך במהלך תקופת הבדיקות שלנו עד שמצאנו שזו אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור מטפסים.

Rab Kinetic 2.0

ה-Rab Kinetic 2.0 הוא מעיל ה-softshell הכי עמיד במים בסקירה שלנו. אין תחרות בנושא הרטיבות כשהגשם מתחיל לזרום, מה שהופך אותו לשימושי ביותר עבור אלה שחיים באקלים רטוב, אך רוצים גם את יכולת הנשימה המשופרת של שכבת softshell. זהו פריט היברידי מעוצב היטב שעושה ביעילות את העבודה של שני ז’קטים.

שכבת הקישוט הזו מתאימה למדי, והמכסה המנוע מיועד ללבישה מתחת לקסדה ולא מעליה. הגדלת גודל תהיה רעיון טוב אם אתה אוהב ללבוש שכבות בידוד חמות מתחת; אחרת, התרשמנו מאוד מהביצועים של המעיל ההיברידי softshell/hardshell זה, אם כי שימו לב: למרות שהוא עמיד במים מרשים, ה-Kinetic אינו עמיד למים כמו מעיל גשם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *