הריפוי שבצחוק

אנשים רבים נהנים מגלים של צחוק ומשפע החיוכים שלהם ושל אחרים, אך על פי מחקרים מסתבר שלפעולות האלו יש משמעות הרבה יותר רחבה. הם מפוגגים מתח, מעניקים שלווה ונינוחות והופכים את החיים להרבה יותר מאושרים ושמחים.

מהם היתרונות שבצחוק

ישראלים רבים סובלים ממתח ומלחצים כיוון שבמדינה הקטנה שלנו יש כל הזמן התרחשויות ביטחוניות, כלכליות, פוליטיות, חברתיות ועוד. הצורך בהפגת הלחצים ובשלוות נפש הוא אקוטי וזאת כדי שלא יהיו לכך השלכות בריאותיות ונפשיות. זו הסיבה שחשוב לשלב בחיים שלנו הומור וצחוק וככל שנרבה בכך, הסיכויים שלנו לחלות יהיו פחותים.

כאשר יש לנו כאבים שונים כמו כאבי ראש, שיניים, מחזור, רגליים או כל כאב אחר, אנחנו מחפשים דרכים להקל על המצב הלא נעים הזה. אחת האפשרויות היא להסיט את הפוקוס שלנו בכאבים ולהתמקד בנושאים אחרים כמו לראות סרט מצחיק, להגיע לקומדיה מעולה בתיאטרון, לראות מופע סטנד אפ שיש בו קטעים מצחיקים מתחילתו של המופע ועד סופו ועוד. לאור הסיטואציה החדשה, כל אדם יחוש בהדרגה את הפחתת הכאבים כיוון שהוא מפריש אדרנלין ונוראדרנלין.

הלב הוא אחד האיברים החשובים ביותר בגוף האדם ולכן קיימת חשיבות רבה לשמירה על בריאות הלב. אנחנו מעוניינים שהלב לא יחוש מתחים, שתהיה לו אספקה סדירה של דם ושלא יהיו עיכובים באספקת החמצן. כדי להשיג את כל התוצאות האלו חשוב לתת ללב אירועים שמחים, הרבה חיוכים, רוגע ורגעי צחוק אמיתיים שבהם מתפוצצים מצחוק.

הצעות איך ניתן להגביר את שעות הצחוק שלו ביום יום

  • אחת הדרכים המיטביות להוספת מנות צחוק יומיות היא באמצעות צפייה בסדרה מצחיקה שהיא מסקרנת, ומרתקת צופה יחיד או את כל בני הבית כמו הכוכבים של ערוץ הילדים. זה כיף לעבוד במטבח ולשמוע צחוק מתגלגל מכיוון הסלון כאשר הילדים נהנים מפרק נוסף של הסדרה המוצלחת אלישע. כל אחד מאתנו אוהב אמנים מסוימים או סדרות ספציפיות ובטכנולוגיה העכשווית אין יותר פשוט מהכוונה של התוכנית הרצויה של הכוכבים של ביגי ומשם זורמים קטעי הצחוק ללא הפסקה.
  • אפשר להירשם לסדנת צחוק אשר מלמדת את כל אחד מהמשתתפים איך ליהנות ממצבים שונים בחיים, להיות קלילים, להפוך רגעים מסוימים לרגעי צחוק, להכניס הומור בשיחות עם אחרי וכך להפוך את החיים להרבה יותר שמחים ומאושרים. לאורך זמן כל אחד ייהנה מהשינוי שיוסיף לו המון חיוניות.
  • ליצור קרבה עם חברים שיש להם חוש הומור, מדובר באנשים מוכשרים כמו אודי כגן שתמיד יש להם בדיחה טובה והם שולפים אותן בזו אחר זו. אף פעם לא משעמם עם חברים כאלה ובתחום המפגש איתם, אף אחד אינו רוצה ללכת הביתה.
  • באופן קבוע לקנות כרטיסים להופעות סטנד אפ כמו יובל סמו שהוא אלישע מהסדרה הפופולארית. אפשר לראות את לוח המופעים החודשי באולמות התרבות בסביבת המגורים ולקבל החלטה אילו אמנים אתם רוצים לראות. כך קונים מראש את הכרטיסים להופעות שנראות המוצלחות ביותר כיוון שמופיעים בהם אמנים שאתם יודעים שישכיבו אתכם מצחוק לאורך כל המופע. אתם תצאו מהאולם עם התרוממות רוח וכך תדחיקו את כל המחשבות השליליות ובכל עת תוכלו לעקוב באינסטגרם אחרי סטנדאפיסטים.
  • להתנדב לפעילויות שונות עם ילדים קטנים, כי הם אמיתיים, חכמים, מתוקים ומצחיקים. פשוט ליהנות מכל דקה בחברתם וכך להשתחרר מעצבות, ממצבי לחץ וכדי להגן על הגוף מפני מחלות.

יום שלא צחקת בו הוא יום מבוזבז ולכן יש לעשות כל שניתן כדי לצחוק בכל יום, והרבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *