אלספה 9 חודשים – בכדי לא לדאוג לאומגה 3 בכל מהלך ההריון!

תקופת ההריון הינה לא פשוטה עבור כל אישה, בלי קשר לגילה, מצבה הבריאותי ואפילו החברתי. כל אישה יכולה לעבור את השלבים המאתגרים ביותר בחייה באמצעות נטילה של תוספי מזון ההכרחיים לבריאותה ולבריאות התינוק. המארז המיוחד אלספה 9 חודשים מאפשר לקבל את כל התוספים הדרושים בקופסה אחת, כך שכל מה שנותר זה פשוט ליטול קפסולה אחת ביום ולהיות רגועה בכל משך ההיריון – התינוק שלכם וגם הגוף מקבלים את כל היקף אומגה 3 הדרוש להתפתחות תקינה ובריאה.

האם ניתן להשיג את מלוא האומגה 3 הדרושה מדגים?
בעבר אנשים רבים העדיפו לקבל את צריכת אומגה 3 ממקורות טבעיים ובאמצעות שינוי הרגלי תזונה. בעוד ששינויים אלה מבורכים בלי שום קשר, על מנת לספק לגוף את הרמות הגבוהות הדרושות להריון תקין, לידה ללא סיבוכים במידת האפשר וגם הנקה פורייה ואיכותית, התוספים של אלספה 9 חודשים מעניקים תמורה הרבה יותר פעילה וחיונית. היתרון הגדול של הכמוסות הינו שהרכב האומגה שבהן הינו בעל יכולות ספיגה של 100% בגוף, נתון שלא ניתן להשיג באמצעות ההזנה מפרטי מאכל כגון דגים.

יתרונות של אומגה 3 וחומצה פולית
למרות שמדובר רבות על צריכת אומגה 3 בזמן ההריון, חשוב ליזכור שמדובר בחומר בריא עבור כל אדם בכל שלב בחיים. אומגה 3 זה למעשה חומצות שומן חשובות לתפקוד תקין של גוף האדם. עם זאת, הן לא מיוצרות בצורה טבעית בגוף, ולכן חשוב מאוד ליטול אותם במסגרות  אחרות, לפני, במהלך ואחרי ההיריון במיוחד.

בין הסגולות של תוסף זה:

  • כלי דם ולב בריאים יותר
  • צמצום מספר טריגליצרידים בדם
  • פרקים בריאים יותר (הקלת כאבים)
  • נוגדי דלקות במעיים
  • שיפור יכולות ריכוז
  • וויסות לחץ דם

כל אלה מהווים שיפור משמעותי באיכות החיים של כל אדם, אך כאשר גוף האישה נתון במצב רגיש של היריון, החשיבות של תוסף זה עולה אפילו יותר.

alsepa

יתרונות של אלספה 9 חודשים
שוק תוספי המזון מספק כיום מארזים מיוחדים המאפשרים לקבל את כל התוספים הדרושים למהלך היריון תקין וגם בשלבי ההנקה. המארז מכיל כמוסות של אומגה ותוסף התזונה המיוחד פרנטל המכיל בתוכו את כל התוספות החיוניות לגוף האישה המתכונן להיווצרות חיים חדשים. כל כמוסת אומגה 3 מכילה 300 מ”ג DHA, 100 מ”ג  EPA, סה”כ 400 מ”ג של אומגה 3 ו-400 מק”ג של חומצה פולית. אלה מהווים הרכב מספק של אומגה 3.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *