איזה ציוד ואביזרים תוכלו לרכוש לחתול שלכם?

חתולים וחבריהם בני האנוש הם חבורה לא מובנת. מה יש בחתולים ששובה את ליבנו ולוכד אותנו בקסמם? ליצורים היפים האלה יש תכונה נדירה – יכולת גדולה לקבל חיבה. כשחתול נחמד נקלע לדרכנו, לא קל להתנגד לדחף להתכופף וללטף אותו, גם אם זה לא כל כך חכם.

אחת הסיבות לכך שאנחנו אוהבים ללטף יצורים קסומים אלה נובעת מכך שפעולת ליטוף הפרווה החוזרת ונשנית מעניקה תחושה נעימה. היא ממקדת את תשומת ליבנו כמו שקורה במדיטציה. אבל זה לא מסתכם רק בזה. נראה שהסיבה העיקרית לכך שאנחנו אוהבים חתולים היא בגלל היכולת של החתול לקלוט את הנוכחות הממששת שלנו באופן עמוק. החתול באמת יודע כיצד לתת לנו להתקרב אליו. הוא נמצא שם ברגע המענק ונענה למגע שלנו בקבלה מלאה.

אז מה נוכל להעניק לחתול שלנו בתמורה? הנה כמה רעיונות לפריטים שישמחו את החתול:

  • כלי אוכל לחתול

השוק מציע מבחר גדול של קערות לחתולים. כשמחפשים קערת שתייה לחתול פוגשים מגוון כלים המיועדים לחתולים: קערות מנירוסטה, מפלסטיק או מקרמיקה בשלל עיצובים ומכול המותגים. חלק מהקערות הן non-slip (לא מחליקות) וחלקן מעוצבות כך שהמים לא יישפכו לרצפה.

ואם כבר מדברים על קערת שתייה, מזרקת שתייה לחתולים היא אביזר נהדר המבטיחה לחתול אספקת מים מתמדת גם כשאתם כל היום בחוץ, בעיקר בימים חמים.

  • משטח לגירוד

תנו לחתול שלכם משטח שעליו הוא יוכל להתמתח ולטפל בטפרים שלו. הגירוד המאפיין את החתולים הוא היבט חשוב בהתנהגות החתולית. כשאתם מספקים לחתול עמדת גירוד ארוכה ויציבה אנכית, אופקית או זוויתית, אתם מציעים את הדרך הטובה ביותר לשמור על חתול מרוצה ומאושר, וגם על הספה שלכם!

  • שבב לחתול

בנוסף לצווארון ולתג הזיהוי, מומלץ לברר אצל הווטרינר לגבי מיקרו שבב לחתול שלכם. אם אי פעם החתול יברח או ילך לאיבוד, זהות קבועה בצורת שבב תוכל להפוך את האיחוד מחדש עם החתול, להרבה יותר סביר.

  • צעצועי טרף

אחת הדרכים הקלות ביותר לשמח את החתול היא לספק לו צעצוע טרף חדש. חתולים הם ציידים מטבעם ואוהבים לרדוף, להקפיץ, לקפוץ, לחטט ולעקוב אחר הטרף, גם כשזה לא הדבר האמתי.

השוק המקוון מציע היום סוגים רבים של צעצועי טרף ועם מעט יצירתיות, אפשר גם להכין צעצוע טרף מכול מיני פריטים שיש לכם בבית.

  • תנו לחתול לעבוד עבור המזון

השמנת יתר של חתולים היא בעיה אדירה ואחת הדרכים להילחם בה היא לגרום לחתולים לעבוד עבור המזון שלהם.

צעצועי אוכל זמינים במיוחד כדי להניע את אינסטינקט הציד הטבעי של החתול, על ידי שחרור המזון בכמויות קטנות. אפשרות נוספת היא להסתיר את המזון של החתול במקומות שונים כדי שיהיה עליו להתאמץ כדי למצוא אותו. עבודה עבור המזון משמחת את החתול כי זו פעילות גופנית ונפשית נהדרת עבורו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *